Viasona té indexats 4.209 grups, 10.372 àlbums i 79.703 cançons

Spotify supera els 200 milions d’usuaris i anuncia la compra de Gimlet Media i Anchor

L’objectiu de la plataforma és posicionar-se com a líder en el servei de música en streaming i en la producció de programes d’àudio en format podcast

Segueix-nos a Facebook per estar al corrent de les últimes novetats

Tecnologia

Redacció

La plataforma de música en streaming Spotify ha superat per primera vegada els 200 milions d’usuaris actius mensuals des del darrer trimestre de 2018. Les xifres de creixement avalen l’expansió de la companyia el darrer any.

A més, Spotify ha anunciat la compra de dues empreses claus del món del podcasting: Gimlet Media creadora deReply All, Heavyweight, Homecoming o Startup i Anchor, una de les eines de publicació de podcasts més populars i fàcils d’usar en l’actualitat.

El servei de música en streaming és el més emprat per la majoria d’usuaris però segons Daniel Eik, CEO d’Spotify, els podcasts es convertiran en el 20% del total d’escoltes de la plataforma en un futur proper. També considera que l’aposta per realitzar contingut original serà un element diferenciat respecte la competència actual.

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre les últimes novetats al teu correu.